Navigáció átugrása.
Címlap

MÁVbazz

Az van, hogy az elmúlt mérési időszakból minden vonat 15-20 perces késést produkált. A mérés véletlenszerű időpontokban történt, egy vonalon, mindkét iráynban. Tatától a keleti pályaudvarig vettük igénybe A szemétszállító személyszállító szolgáltatását.

Szóval a késést be kéne venni a menetrendbe, de az meg azért nem jó, mert akkor meg ahhoz képest fognak késni a vonatok. Megoldás nincs. Illetve van, csak akkor egycsapásra sok vasutas vállna munkanélkülivé munkakeresővé.

Az első két kocsi felénk eső oldalán összesen két ajtó működött(a két távolabbi természetesen. Jó megoldás ez arra, hogy leszoktassuk a magyar népet az első kocsi első ajtó kizárólagos használatáról?).

Ez a későbbiekben majdnem balesethez is vezetett. Mert két utas mire a tömött folyósón átverekedte magát a használható kijáratig, addigra elindult a vonat. Az ajtókon nem volt egyértelműen felismerhető figyelmeztető jelzés mely a működésképtelenségre figyelmeztetne (tudod, az a sárga cetli, ami annyira szét van vagdosva, meg tépkedve, hogy nem lehet felismerni rajta az információt. Szerintem gyárilag így rakják rá az ajtókra)

Szóval a panaszlevélben ilyesmi hívószavakat kéne beleírni, hogy "foglalkozás körében elkövetett szándékos veszélyeztetés", "kötelességmulasztás".

Az utazóközönségről annyit, hogy az öreg nyugger már bicskénél beáll az ajtóba, amit már budaörsnél kinyit, hogy elsőként le tudjon szállni Kelenföldnél. Ezáltal a kabinokból kiszivárgott meleget egycsapásra szélnek eresztette.

De azért a kedvenc beszólásomra feladták a labdát:
- Leszáll?
- Nem, kérem lebegek még egy kicsit.